donderdag 7 februari 2013

zonnetje

In de achterkamer
heerlijk 
in het zonnetje
dit rokje afgewerkt.
Ik hou ervan 
als langzaam
(het liefst snel)
De draadjes verdwijnen 
en er een strak rokje komt.
Lintje erin.
En klaar maar weer.
Op naar het volgende project.
Ik word onrustig als
er niks op de haaknaald staat.
Ben ik dan verslaafd?






Van deze kleur heb ik
8 bolletjes gekregen 
van iemand die er niks mee doet.
Ik ben al van alles begonnen.
Maar heb ook alles weer uitgehaald.
Wat zal ik er eens van gaan maken..





4 opmerkingen:

  1. Mooi rokje! En draadjes afhechten is niet leuk, maar als het klaar is, heb ik ook altijd een voldaan gevoel.
    Die onrust ken ik... ik ben dan vaak ook al met een nieuw project bezig voor de andere klaar is ...

    Gr. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden dat rokje! Zal Ilsa blij mee zijn, tenmiste als je hem voor haar gehaakt hebt :-)
    Dat onrustige gevoel als er niks op de haaknaald staat is zeer herkenbaar. Vaak heb ik overal in huis haakprojectjes liggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hoor, geduld werkje en ziet er schattig uit!
    Voor inspiratie zou je eens war blogs af kunnen struinen maar ook dat werkt licht verslavend net als haken!
    Tineke bollies53.blogspot

    BeantwoordenVerwijderen