zaterdag 22 december 2012

Breihits

 Heerlijk!!
De vakantie is begonnen.
Twee weekjes lekker thuis met de kinderen.
Ons huis is kerst proof. 
Genieten!
 Sinds afgelopen Maart 
ben ik zwaar verslaafd aan haken.
En nu probeer ik ook een stukje te breien. 
Een collega wil graag een col.
Ik kan geen mannelijk haakpatroon vinden.
En wel een breipatroon.
Tot mijn grote verbazing wist ik nog hoe je moest opzetten.
Recht en averecht lukt ook.
En hoe het werkt met de rond breinaald 
staat op You Tube.
Tot nu toe gaat het goed.
Hoe je moet afkanten staat hopelijk ook op You Tube..

En het tweede dekentje 
begint ook al aardig vorm
te krijgen.
Genoeg te doen dus deze vakantie.

1 opmerking:

  1. Wat leuk die sterren in je houten boom! Succes met breien, dat kan ik echt niet haha. Gaat denk ik wel sneller dan haken als je het eenmaal door hebt. Ben benieuwd hoe de col wordt. Dekentje gaat hard zie ik! Geniet van je vakantie en alvast hele fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen