vrijdag 12 oktober 2012

Appelboer


Vroeger gingen we altijd naar de appelboer.
Daar kon je lekkere fruit en groente kopen voor weinig.
Door de jaren heen gingen we steeds minder. 
De laatste jaren zelfs helemaal niet meer.
Maar nu waren we toch wel benieuwd of de winkeltjes er nog waren.
Dus met moeder en schoonzus, zieke dochter en nichtje op pad. 
En de winkeltjes waren er nog.
De auto vol met appel, peren, aardappels, uien en en noem maar op gingen we weer terug.
Toen we thuis kwamen was zoonlief ook ziek thuis gekomen.
Dus nu twee zieken op de bank.
Dan ik er maar naast me een haakwerkje.

Fijn weekend.




2 opmerkingen:

  1. beterschap voor alle zieken..
    ook ik ging vroeger bij de boer het fruit per kist halen.. helaas zijn alle boeren hier weg,.. is een hele nieuwbouw wijk geworden !!
    ik ga je volghen.. dan zie ik wanneer je je 2e petit fourtje af hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey leuk! Mijn eerste volger.
      Ik heb de 2e ook af en zal morgen even een fotootje plaatsen.
      Groetjes

      Verwijderen